Kameleon rebranding
De Kameleon website versie 1 werd ontwikkeld in 2011 toen het 960 grid nog leading was en responsive design nog in de kinderschoenen stond. In 2012 zijn we overgegaan naar een horizontale, responsive variant met een witte, cleane layout. Bij de lancering van het platform in 2014 was deze pagina het gezicht van Kameleon. Drie jaar na het tweede ontwerp wordt het weer eens tijd voor vernieuwing. Via de landingpages website laten maken en daarvoor de lokale pagina’s is geleidelijk aan toegewerkt naar een krachtiger stijl met meer contrast, meer kleur en meer design. Daarnaast is de responsive weergave verbeterd met meer variatie. Flat design volgens de normen van 2015.
De in een jaar tijd opgebouwde klantenportfolio is gebruikt in de visuele mockups. Ook het platform zelf heeft zich doorontwikkeld in design en functies. De stijlen hebben allen kleine facelifts gehad en er zijn sinds lancering vele modules toegevoegd: gastenboek, producten, referenties, bannering, formulieren. Hiermee kunnen we ondernemers beter en gerichter bedienen.
De visie van Kameleon blijft hetzelfde; design en gebruiksgemak staan centraal aan de ontwikkeling van al onze producten en uitingen.